آموزش ها

تشویقی چیست و چرا برای حیوان شما لازم است

حیوانات خانگی بهترین همدم انسان هستند و این حقیقت نه امروزه بلکه برای قرونی است که حقیقت دارد. یک عاشق حیوانات خانگی همیشه مطمئن می‌شود که حیوان خانگی تنها غذاهای خوب و مراقبتی که می‌تواند در رشد و تکامل آن کمک کند، دریافت کند. تغذیه متعادل برای همه نوع حیوانات خانگی، از جمله سگ‌ها، ضروری است. علاوه بر غذاهای اصلی که به حیوانات خانگی داده می‌شود، می‌توان به آنها تشویقی هم داد. شما می توانید انواع تشویقی ها را با بهترین قیمت از وبسایت ما تهیه کنید.

تشویقی حیوان خانگی: بهترین گزینه‌های موجود چیستند؟

چه چیزهایی را باید در نظر گرفت و از چه چیزهایی اجتناب کرد

قبل از دادن تشویقی به حیوانات خانگی باید موارد زیادی را صاحب حیوان خانگی در نظر بگیرد. به سوالاتی مانند اینکه چه مقدار تشویقی باید داده شود، کدام خوراکی ها را می توان داد و از کدام یک از آنها اجتناب کرد و غیره، باید قبل از خرید خوراک حیوانات خانگی پاسخ داده شود.

  • باید بدانید که تنقلات و تشویقی ها 10 درصد از کالری روزانه حیوان خانگی را تشکیل می دهند. باید مواردی مانند اضافه وزن یا نداشتن سگ، معده حساس و میزان فعالیت آن را در نظر بگیرید.
  • تعداد تشویقی هایی که باید به آن ها غذا داده شود نیز بر اساس جثه سگ است. اگر در نظر داشته باشید که سبزیجات و میوه هایی را به عنوان میان وعده هایی مانند هویج کوچک، لوبیا، بروکلی، موز و غیره به حیوانات خانگی خود بدهید، می تواند ایده آل باشد.

نتیجه گیری

تشویقی حیوانات، یک امر ضروری برای حفظ سلامتی پت و آموزش اوست. از انواع تشویقی می توان با توجه به نیاز پت استفاده کرد. در مواقع آموزش، تشویق به انجام کاری خاص یا انجام مواردی مانند کوتاه کردن مو و ناخن، می توان از تشویقی برای